Termeni si Conditii Generale
Prezentele Termeni si Conditii Generale (în continuare TC) se aplică relațiilor juridice care apar între Gammo Europe Kft (în continuare Furnizor) și între Utilizatori, prin intermediul site-ului http://www.gammo.eu și subdomeniilor acestuia, numiți în continuare Părțile.
Aceste TCG conțin prevederi aplicabile clienților care sunt consumatori conform Codului civil și clienților care nu sunt consumatori (clienți comerciali, cumpărători), prin urmare solicităm Utilizatorului să ia în considerare doar prevederile aplicabile acestuia. Atunci când plasează o comandă și efectuează o achiziție, este considerată consumator doar o persoană fizică care acționează în afara sferei profesiei sale, activității independente sau activității sale de afaceri (la achiziționarea produsului), ceea ce înseamnă și că produsul este achiziționat de către persoane private numai pentru utilizare (pentru uz casnic și nu pentru utilizare într-un catering sau altă unitate comercială sau afacere).
De asemenea, oferim clienților noștri care nu sunt considerați consumatori drepturile conform legislației în vigoare, dar nu le asigurăm drepturile pe care le oferim clienților noștri care sunt considerați consumatori conform prevederilor legale nederogabile care reglementează contractele cu consumatorii. Gammo Europe Kft. își rezervă dreptul de a întreprinde toate acțiunile în justiție împotriva unui client care, deși pretinde că este consumator în momentul comenzii și cumpărării, a achiziționat de fapt produsul Furnizorului de servicii în scopuri comerciale și nu pentru uz privat și care dorește ulterior să revendice drepturile consumatorilor de la Furnizorul de servicii. Servim clienții noștri consumatori pentru comenzi de produse cu o valoare maximă brută de 1.250 EUR.
Aceste TCG nu sunt depuse, sunt încheiate doar în formă electronică, nu constituie un contract scris, sunt redactate în limba maghiară și nu se referă la un cod de conduită. În cazul oricăror întrebări privind funcționarea magazinului online, procesul de comandă și livrare, vă rugăm să ne contactați la datele de contact furnizate.
În ceea ce privește contractele de consum încheiate între consumatorii din statele membre ale UE care nu sunt maghiari, vă rugăm să luați în considerare faptul că, în conformitate cu legislația UE ( Regulamentul CE nr. 593/2008 denumit Roma I și conform Regulamentului CE nr. 1215/2012 denumit Bruxelles I ) se aplică legea statului membru al consumatorului, iar acele instanțe sunt competente în cazul unui litigiu apărut între părți.
Aceste TCG sunt disponibile permanent, pot fi salvate și descărcate (printate) de pe următorul site web: https://gammo.ro/informatii-clienti/tc
1. DATELE FURNIZORULUI DE SERVICII
Numele furnizorului de servicii este Gammo Europe Kft.
Sediul social al furnizorului de servicii (și locul de tratare a reclamațiilor): H-1119 Budapesta, Hadak útja 11-27.
Date de contact ale furnizorului de servicii, adresa de e-mail utilizată în mod regulat pentru contactarea clienților: contactclienti@gammo.eu, număr de telefon: +40-758-199527
Număr de înregistrare a companiei: 01-09-281228
Numele autorității de înregistrare: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Număr fiscal: 23925148-2-43
Număr de telefon: +40-758-199527
Număr de înregistrare: NAIH-90313/2015.
Limba contractului: maghiară
Numele, adresa, adresa de e-mail a furnizorului de hosting: AB PLUSZ Bt. (adresa: 2049 Diósd, IV. Béla király utca 48., Nr. inregistrare societate: 13-06-068037, Nr. fiscal 21586091-2-13
2. INFORMAȚII GENERALE
2.1. Aspectele nereglementate în prezentele TCG și interpretarea acestora vor fi guvernate de legea maghiară, în special în ceea ce privește Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte legate de servicii comerciale electronice și servicii ale societăților de informatica (Elker. tv.), precum și regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi (Decretul 45/2014 (II. 26.) și Decretul Guvernului Ungariei 373/2021 (VI.30. ). Prevederile obligatorii ale legislației relevante se vor aplica părților fără nicio prevedere specifică.
2.2 În limitele permise de lege, Furnizorul de servicii este îndreptățit să modifice unilateral aceste TCG din motive justificate și imprevizibile în viitor. Modificările vor fi publicate de către Furnizorul de Servicii pe site-urile sale cu 5 (cinci) zile înainte de intrarea în vigoare, dar nu vor afecta contractele deja încheiate.
2.3. Furnizorul de Servicii nu este obligat să încheie un contract cu un Utilizator care, în ciuda cunoștințelor Furnizorului de Servicii, se declară consumator la plasarea unei comenzi. Același lucru se aplică în cazul în care Utilizatorul dorește să achiziționeze un produs special conceput și fabricat pentru a fi utilizat în unități de alimentație publică - care nu este utilizat în gospodării private - nu ca afacere, ci ca consumator.
2.4 Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra site-ului de webshop, orice parte a acestuia și conținutul afișat pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Este interzisă copierea, descărcarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea fotografiilor produselor, descrierilor/textelor produselor sau a oricărei părți a acestora afișate în magazinul online fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
3. ÎNREGISTRARE / COMANDĂ
3.1 Prin acordarea consimțământului pe site (făcând clic în căsuța corespunzătoare), după deschiderea și citirea documentelor, Utilizatorul declară că a citit și acceptat termenii și condițiile prezentelor TCG și Politica de confidențialitate publicată pe site, și își dă consimțământul pentru prelucrarea datelor.
3.2. Utilizatorul este obligat să furnizeze datele sale reale în timpul achiziției/înregistrării. În cazul unor date false sau date care pot fi legate de o altă persoană furnizate în timpul achiziției/înregistrării, contractul electronic rezultat este nul de drept. În măsura permisă de lege, Furnizorul de Servicii își exclude răspunderea dacă Utilizatorul își folosește serviciile în numele unei alte persoane, folosind datele altei persoane.
3.3. Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru nicio întârziere de livrare sau alte probleme sau erori cauzate de datele incorecte și/sau inexacte furnizate de Utilizator.
3.4. Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru nicio daune rezultate din uitarea parolei de către Utilizator sau dacă aceasta devine disponibilă persoanelor neautorizate din orice motiv care nu poate fi controlat de Furnizorul de servicii.
4. GAMA PRODUSELOR ȘI A SERVICIILOR CARE POT FI ACHIZIȚIONATE
4.1 Prețurile afișate pentru produse includ toate costurile de ambalare, dar nu includ costul de transport (descris în secțiunile ulterioare). Toate prețurile sunt exprimate în RON și includ TVA valabil pentru consumatori conform legii, cu toate acestea, din cauza reglementărilor fiscale maghiare pentru vânzările internaționale, valoarea TVA poate diferi în cazul Clienților care nu sunt consumatori.
4.1.1. Cotă de TVA aplicată pentru consumatori: egală cu cota din țara în care se află adresa de facturare a Clientului.
4.1.2. Cotă de TVA aplicată pentru Clienții care nu sunt consumatori și nu dețin un număr fiscal intracomunitar EU valid: Cotă de TVA din Ungaria (în prezent 27%)
4.1.3. Cotă de TVA aplicată pentru Clienții care nu sunt consumatori și dețin un număr fiscal intracomunitar EU valid: fără TVA (0%).
4.2. În magazinul online, Furnizorul de servicii afișează în detaliu numele și descrierea produsului și va afișa o fotografie a produsului. Producătorii își îmbunătățesc în mod constant produsele, astfel încât imaginile afișate in descrierea produsului au doar scop ilustrativ și pot diferi ușor de produsul real (de exemplu, un buton este într-un loc diferit, culoare diferită). Nu suntem responsabili pentru diferențele estetice dintre imaginea afișată în magazinul online și aspectul real al produsului (aceste diferențe nu afectează parametrii tehnici).
4.3.În cazurile excepțional de rare în care, după plasarea comenzii sau transferul prețului de achiziție, se descoperă că producția produsului comandat a încetat sau livrarea acestuia în termenul stabilit în prezentele TCG nu este posibilă din motive dincolo de controlul Furnizorului de Servicii, vom contacta imediat Utilizatorul pentru a discuta problema și, la alegerea acestuia, vom rambursa suma plătită. Excludem orice altă răspundere față de clienții noștri care nu sunt consumatori.
4.4 În cazul în care se introduce un preț promoțional, Furnizorul de Servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre promoție și durata exactă a acesteia.
4.5 În cazul în care Furnizorul de servicii, în ciuda tuturor atenției și diligenței cuvenite, afișează un preț incorect in magazinul web, în special în ceea ce privește în mod evident incorecte, de ex. dacă prețul produsului de pe interfața Magazinului web este în mod evident diferit de prețul bine-cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, sau dacă este „0” RON sau „1” RON din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la prețul incorect, chiar dacă sistemul a trimis o confirmare de comanda, dar poate oferi prețul corect, în cunoștința căruia Clientul fie acceptă prețul corect, sau se poate retrage de la achiziție.
5. PROCEDURA DE COMANDARE
5.1. După înregistrare, Utilizatorul se autentifica în magazinul online și/sau poate începe cumpărăturile fără înregistrare.
5.2. Utilizatorul stabilește numărul de produse cumpărate.
5.3. Utilizatorul adaugă produsele selectate în coșul de cumpărături. Utilizatorul poate vizualiza conținutul coșului în orice moment făcând clic pe pictograma „coș”.
5.4. Dacă Utilizatorul dorește să adauge mai multe produse în coșul de cumpărături, el/ea selectează butonul „continuați cumpărăturile”. Dacă nu doriți să cumpărați produse suplimentare, faceți clic pe butonul „Coș” și verificați numărul produsului (produselor) pe care doriți să le achiziționați pe pagina următoare. Pe această pagină, cantitatea poate fi modificată sau articolul dat poate fi șters. Dacă conținutul coșului este potrivit pentru Utilizator, acesta poate introduce detaliile sale de facturare și livrare făcând clic pe butonul „Următorul pas”.
5.5. Utilizatorul selectează adresa de livrare și apoi metoda de livrare/plată, care poate fi unul sau mai multe dintre următoarele tipuri (se pot aplica restricții în funcție de adresa de livrare):
5.5.1 Plata la livrare: in cazul in care produsul comandat este livrat prin serviciu de curierat, Utilizatorul are optiunea de a achita curierului suma totala a comenzii in numerar la primirea produsului/produselor comandate.
5.5.2. Plata in avans prin transfer bancar: Utilizatorul transfera pretul de achizitie in contul bancar al Furnizorului de Servicii, dupa care produsele comandate pot fi ridicate sau livrate.
5.5.3. Plata online cu cardul de credit prin sistemul BARION: interfata de plata online cu cardul este asigurata de sistemul BARION. Comerciantul nu primește și nu stochează detaliile cardului de credit. Furnizorul de servicii Barion Payment Zrt. este o instituție supravegheată de Banca Națională a Ungariei, numărul de înregistrare H-EN-I-1064/2013.
5.6. In ceea ce priveste costul de transport, conteaza doar greutatea bruta a produselor si acest cost este calculat automat de site inainte de finalizarea comenzii.
5.7. Pentru detalii despre costurile de transport, vă rugăm să consultați termenii și condițiile de livrare relevante de pe site-ul nostru dedicat: https://gammo.ro/informatii-clienti/costuri-de-livrare
5.8. Livrarea coletelor dumneavoastră va fi efectuată de către partenerii noștri între orele 8:00 și 17:00. Dacă nu sunteți acasă în această perioadă, este indicat să definiți o adresă de serviciu ca adresă de livrare. Serviciul de curierat va încerca să livreze coletele o singură dată, iar costurile de livrare pentru coletele neridicate vor fi suportate de client. Ar trebui să comandați produsele dorite doar dacă puteți plăti curierul pentru ele la primirea coletului. În cazul coletelor returnate care nu au fost acceptate, vom percepe taxa de livrare pentru retur clientului și vom putea retrimite coletul doar dacă coletul este plătit în avans.
5.9. Dacă apare o eroare sau o deficiență a produselor sau prețurilor din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. Într-un astfel de caz, vom informa clientul cu privire la noile informații imediat după ce eroarea a fost detectată sau corectată. Cumpărătorul poate confirma ulterior comanda din nou sau oricare dintre părți se poate retrage din contract.
5.10. Suma finală de plătit este indicată în rezumatul comenzii și în scrisoarea de confirmare. Factura și documentația de garanție sunt incluse în pachet, iar informațiile cu privire la dreptul de retragere fără motivare în termen de 14 zile pentru utilizatorii care sunt consumatori sunt date mai jos în prezentele TCG. De asemenea, utilizatorii pot accesa aceste TCG din linkul furnizat în e-mailul care le-a fost trimis după cumpărare. Atragem atenția Clienților noștri asupra importanței păstrării bonului contabil (factura) emis și furnizat, deoarece în caz de pierdere a acestuia, ne angajăm să îl reemitem (furnizează o copie a facturii) doar contra unei taxe administrative: 10 EUR + TVA (plus costul de transport dacă este necesară versiunea printata).
5.11. Coletele se livrează în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 17:00. Utilizatorii care sunt consumatorii si cei care nu sunt consumatorii sunt obligati sa verifice - fara intarziere - daca calitatea si cantitatea produsului livrat este corespunzatoare, si de aceea Clientul este obligat sa inspecteze coletul si continutul acestuia in momentul livrarii. În cazul ambalajului grav deteriorat, Clientul va refuza să accepte coletul și va fi întocmit un proces-verbal de către curier, iar Utilizatorul va notifica Furnizorul de servicii despre incident folosind orice detalii de contact. Furnizorul de servicii nu va accepta în niciun caz plângeri ulterioare, nedocumentate (fără proces verbal) din partea clienților de afaceri în acest context. De asemenea, Clientul ne va informa imediat dacă compania de curierat a refuzat să completeze un proces verbal. Clienții noștri de afaceri trebuie să ne notifice în scris despre astfel de incidente.
5.12. După introducerea datelor, Utilizatorul poate face clic pe butonul „finalizează” pentru a-și trimite comanda, dar înainte de aceasta poate verifica datele din nou, sau poate trimite un comentariu cu comanda sa, sau ne poate trimite un e-mail cu orice alta cerere legata de comanda. Făcând clic pe butonul de comandă, Utilizatorul devine obligat să plătească, iar pe site poate fi văzută o notificare specială în acest sens.
5.13. Corectarea erorilor de introducere a datelor: în timpul procesului de comandă, este întotdeauna posibilă vizualizarea sau modificarea conținutului coșului de cumpărături, dacă coșul nu conține cantitatea dorită, Utilizatorul poate introduce numărul de articole în câmpul de introducere a datelor din coloana cantitate și apăsați butonul „actualizare/actualizare coș”. În cazul în care Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coșul de cumpărături, el/ea dă clic pe butonul „X” „șterge”. In timpul procesului de comanda, Utilizatorul va avea intotdeauna posibilitatea de a corecta/sterge datele introduse.
5.14. Utilizatorul va primi o confirmare prin e-mail după trimiterea comenzii. Dacă această confirmare nu este primită de către Utilizator într-o perioadă rezonabilă de timp, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii de către Utilizator, Utilizatorul va fi eliberat de obligația contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate a fi primite de către Furnizorul de Servicii sau de către Utilizator în momentul în care sunt puse la dispoziția acestuia din urmă. Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru confirmare dacă confirmarea nu este primită la timp deoarece Utilizatorul a introdus o adresă de e-mail incorectă în timpul înregistrării sau deoarece spațiul de stocare al contului său este plin și nu poate primi mesajul.
5.15. Utilizatorul ia la cunostinta ca confirmarea la care se face referire la punctul anterior este doar o confirmare automata si nu constituie un contract. Contractul se va incheia in momentul in care Furnizorul de Servicii anunta Utilizatorul prin e-mail cu privire la acceptarea comenzii, detaliile acesteia si indeplinirea preconizata a acesteia in urma confirmarii automate la care se face referire la punctul anterior.
5.16. Furnizorul de Servicii nu se angajează să onoreze nicio comandă plasată de Consumator care conține produse cu o valoare brută care depășește 1.250 EUR și, prin urmare, nicio astfel de comandă nu va fi confirmată.
6. PRELUCRAREA ȘI FINALIZAREA COMENZILOR
6.1. Comenzile sunt procesate în timpul programului de lucru. De asemenea, este posibilă plasarea unei comenzi în afara orelor indicate ca timpi de procesare a comenzii, dacă aceasta este plasată după terminarea programului de lucru, aceasta va fi procesată a doua zi. În toate cazurile, serviciul pentru clienți al Furnizorului de servicii va confirma electronic când va putea procesa comanda dumneavoastră.
6.2. Cu excepția cazului în care se specifică altfel în e-mailul de confirmare, Furnizorul de servicii va livra în mod normal mărfurile comandate în termen de 3 săptămâni de la confirmare (sau, în cazul mărfurilor aflate în comandă, de la primirea depozitului), dar aceasta nu constituie o perioadă contractuală de livrare.
6.3. În cazul în care cumpărătorul este consumator, cu excepția cazului în care părțile convin altfel, Furnizorul de servicii este obligat să pună bunurile la dispoziția cumpărătorului (Utilizatorului) fără întârziere după încheierea contractului, dar în cel mult șaizeci de zile.
6.4. În caz de întârziere din partea Furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul să stabilească o perioadă de grație (termen suplimentar). În cazul în care Furnizorul de servicii nu execută în perioada de grație, Clientul va avea dreptul de a se retrage din contract.
6.5. Utilizatorul va avea dreptul de a se retrage din contract fără notificare dacă a) Furnizorul de servicii a refuzat să execute contractul; sau b) contractul ar fi trebuit executat la momentul specificat de executare, și nu în orice alt moment, prin acordul părților sau datorită scopului recunoscut al serviciului.
6.6. În cazul în care Furnizorul de Servicii nu își îndeplinește obligația contractuală deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, Furnizorul de Servicii va informa imediat Utilizatorul despre aceasta și va rambursa imediat suma plătită de Utilizator.
6.7. Pe baza contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să transfere drepturile de proprietate asupra articolului, Utilizatorul este obligat să plătească prețul de achiziție și să preia livrarea articolului. Având în vedere că vânzătorul se obligă să livreze bunurile cumpărătorului, riscul de pierdere sau deteriorare trece la cumpărător atunci când cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta intră în posesia bunurilor. Dacă însă transportatorul a fost angajat de către cumpărător, riscul trece către cumpărător atunci când mărfurile sunt predate transportatorului, cu condiţia ca transportatorul să nu fi fost recomandat de către vânzător.
6.8. În cazul în care Furnizorul de servicii și Utilizatorul nu au convenit asupra orei executării, Furnizorul de servicii va fi obligat să execute contractul în timpul sau data specificate în cererea Utilizatorului sau, în absența unei solicitări, în termen de șaizeci de zile de la data cel mai târziu primirea comenzii de către Furnizorul de servicii.
6.9. În cazul în care Furnizorul de Servicii nu își îndeplinește obligația contractuală deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta va informa imediat Utilizatorul despre aceasta și va rambursa suma plătită de Utilizator fără întârziere, dar nu mai târziu de treizeci de zile.
6.10. Pe durata derulării contractelor (și de asemenea la exercitarea dreptului de retragere), Consumatorul este, de asemenea, obligat să acționeze cu bună-credință și să coopereze cu Furnizorul de Servicii. În consecință, dacă, în ciuda eforturilor Furnizorului, Consumatorul primește un produs de la curier care este zdrobit și într-un pachet rupt în momentul livrării, el/ea va refuza să preia livrarea produsului (și ar trebui să solicite curierului un proces verbal de daune) și va notifica Furnizorul.
6.11. În mod echitabil, Furnizorul de servicii poate fi de acord cu anularea comenzii Utilizatorului chiar dacă Utilizatorul nu și-a respectat obligația din punctul 3.2 din prezentele TGC. În cazul anulării comenzii și rambursării din motive de corectitudine, percepem 50 RON + TVA costuri de administrare. În cazul unei rambursări către un card bancar, percepem o taxă de tranzacție de 1,1%, în cazul unei rambursări către un cont bancar, o taxă de tranzacție de 0,45% (dar nu mai mult de 250 RON). Costurile administrative și de tranzacție detaliate în acest paragraf vor fi deduse din avansul plătit de Utilizator în avans, astfel că suma rămasă va fi rambursată sau returnată.
7. DREPTUL DE RETRAGERE AL UNUI CUMPĂRĂTOR CONSUMATOR
7.1. În conformitate cu prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și al Consiliului și ale Decretului Guvernului 45/2014 (26.II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi, Consumatorul se poate retrage din contracta in termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fara a indica niciun motiv si returneaza produsul comandat. Cu toate acestea, într-un astfel de caz costul returnării produsului trebuie să fie suportat de consumator, întrucât Furnizorul de Servicii nu s-a angajat să suporte acest cost.
7.2. Perioada de exercitare a dreptului de retragere expiră la 14 zile de la data la care Consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de Consumator preia livrarea bunurilor, dar Consumatorul poate exercita dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data livrării mărfurilor.
7.3. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, o declarație de intenție de retragere va fi trimisă Furnizorului de servicii folosind una dintre datele de contact furnizate.
7.4. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate face acest lucru în scris la una dintre datele de contact ale Furnizorului de servicii (fie utilizând modelul de formular de retragere de mai jos, în scris), fie telefonic sau personal. În cazul sesizării scrise prin poștă, se va avea în vedere data afișării, iar în cazul sesizării telefonice, data notificării telefonice. Dacă ne anunțați în scris prin poștă, vom ține cont de data postării, iar dacă ne anunțați telefonic, vom ține cont de data convorbirii dumneavoastră telefonice. În cazul notificării prin poștă, Furnizorul de servicii va accepta notificarea ca scrisoare recomandată sau colet. Consumatorul poate returna produsul comandat Furnizorului de servicii prin poștă sau prin curier pe cheltuiala sa, sau poate solicita Furnizorului de servicii să trimită un curier, dar în acest caz taxa de livrare calculată pe baza greutății de produsul va fi 150% din taxa de livrare.
7.5. Le rugăm Clienților noștri care sunt consumatori să ambaleze produsul în mod corespunzător și cu atenție atunci când îl returnează pentru retragere. În cazul retragerii în termen de 14 zile de la achiziționarea unui produs cu un preț de achiziție care depășește 250 EUR, solicităm Consumatorului să facă o fotografie a produsului pe toate părțile ambalajului înainte și după ambalare, care să arate starea produsului și calitatea ambalajului. Vă rugăm să păstrați această fotografie până la rambursarea prețului de achiziție către Consumator, astfel încât în cazul apariției oricăror daune în momentul returnării produsului, să poată fi dovedită în mod corespunzător starea produsului înainte de returnare. De asemenea, vom informa Consumatorul despre această obligație prin e-mail atunci când acesta ne va notifica intenția de retragere. Gammo Europe Kft. nu va fi responsabilă pentru nicio daună a produsului rezultată din ambalarea necorespunzătoare a produsului.
7.6. Dreptul de retragere poate fi exercitat și folosind următorul model de declarație:
Model de declarație de retragere:
Destinatar: Gammo Europe Kft. 1119 Budapesta, Hadak útja 11-27.
Subsemnatul, declar că îmi exercit dreptul de retragere în legătură cu contractul de cumpărare a următorului(lor) produs(e):
Numărul comenzii: [se completează după caz]
Denumirea produsului: [se completează după caz]
Data încheierii contractului: [se completează după caz]
Numele consumatorului(lor): [se completează după caz]
Adresa consumatorului(i): [se completează după caz]
Semnătura consumatorului(i) (numai pentru declaratiile in scris): [se completează după caz]
Data: [se completează după caz]
7.7. In cazul exercitarii dreptului de retragere, Consumatorului nu i se vor percepe alte costuri in afara de costul returnarii produsului.
7.8. Furnizorul de servicii va rambursa Consumatorului suma plătită inițial ca preț de achiziție, inclusiv taxele de livrare, imediat după primirea produsului/avizului de anulare în conformitate cu legislația aplicabilă, dar în termen de cel mult 14 zile. Cu toate acestea, costul returului (aportat în legătură cu exercitarea dreptului de retragere fără justificare) va fi suportat de Consumator.
7.9. Rambursările vor fi efectuate folosind aceeași metodă de plată ca și tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul este de acord în mod expres cu o metodă diferită de plată - nu vor fi suportate costuri suplimentare de către Consumator ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare. Rambursările pentru ramburs la livrare se vor face numai prin transfer bancar.
7.10. Consumatorul va returna bunurile sau le va livra la adresa Furnizorului de Servicii fără întârzieri nejustificate, dar în nici un caz mai târziu de 14 zile de la data transmiterii notificării de retragere din contract către Furnizorul de Servicii.
7.11. În cazul unei retrageri scrise, este suficient ca consumatorul să trimită notificarea de retragere în termen de 14 zile. Se consideră că Consumatorul a respectat termenul limită dacă trimite Furnizorului notificarea sa de retragere înainte de expirarea perioadei de 14 zile și, în același timp, returnează produsul Furnizorului, cel târziu în termen de 14 zile de la data notificării de retragere. Returul se consideră a fi finalizat la timp dacă consumatorul returnează bunurile înainte de expirarea termenului.
7.12. Furnizorul de servicii nu va fi obligat să ramburseze Consumatorului orice costuri suplimentare rezultate din alegerea de către Consumator a unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod obișnuit de transport oferit de Furnizorul de Servicii.
7.13. Rambursarea poate fi reținută de către Furnizor până când bunurile au fost returnate sau Consumatorul a furnizat dovada că acestea au fost returnate, oricare dintre acestea survine mai devreme.
7.14. La primirea coletului de catre firma noastra, deschiderea coletului si examinarea produsului returnat vor fi inregistrate cu camera video. Acest lucru este necesar pentru a evita eventuale neînțelegeri într-o etapă ulterioară (de exemplu, faptul că produsul returnat a fost deteriorat sau incomplet).
7.15. Consumatorul este răspunzător numai pentru deprecierea rezultată din utilizarea care depășește necesarul pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului.
7.16. Dreptul de retragere al consumatorului este prevăzut în HG 45/2014 (26.II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi, disponibil aici. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici.
7.1.7 Consumatorul poate contacta, de asemenea, Furnizorul de servicii cu alte reclamații, utilizând datele de contact furnizate în prezentele TCG.
7.18. Dreptul de retragere fără motivare, așa cum este indicat mai sus, este disponibil numai pentru Utilizatorii care sunt consumatori conform Codului civil. Acest drept de retragere nu poate fi exercitat de entitățile comerciale, adică de persoane care acționează în cadrul profesiei, ocupației independente sau activității lor de afaceri (și care au achiziționat produsul în această circumstanță).
7.19. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere în termen, dacă transmite notificarea de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul retragerii scrise, este suficient să trimiteți doar notificarea de retragere în termen de 14 zile. În cazul sesizării prin poștă se va ține cont de data afișării, în cazul notificării prin e-mail se va avea în vedere data trimiterii e-mailului sau faxului.
7.20. În caz de retragere, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului de Servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii. Se consideră că termenul limită a fost îndeplinit dacă bunurile sunt trimise înainte de expirarea termenului de 14 zile (adică nu trebuie să sosească în 14 zile). Consumatorul suportă costurile suportate pentru returnarea bunurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere.
7.21. Cu toate acestea, Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Consumatorului orice costuri suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod obișnuit de transport oferit de Furnizorul de Servicii. Consumatorul își poate exercita și dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii bunurilor.
7.22. În cazul vânzării mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, clientul poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la ultimul produs livrat sau, în cazul vânzării mai multor loturi sau articole, a ultimului lot sau articol livrat.
8. Execuței defectuoasa
8.1. Clientul se poate referi la o garanție sau garanţie contra viciilor numai în cazul unei execuții defectuoase. Execuția Furnizorului de servicii este defectuoasă dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate definite prin contract sau prin lege la momentul executării. Vă rugăm să rețineți că instrucțiunile de manipulare a produselor (Manuale de instrucțiuni) sunt considerate a face parte din contractul încheiat, în special prevederile referitoare la utilizarea corectă și profesională a produsului. Debitorul nu încalcă contractul dacă beneficiarul cunoștea defectul la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să cunoască defectul la momentul încheierii contractului sau dacă cauza defectului nu s-a datorat utilizării sau instalării sau întreținerii necorespunzătoare (sau, după ce riscul de deteriorare a trecut la beneficiar, forță majoră).
8.2. Informații privind garanţia contra viciilor pentru clienții noștri care sunt consumatori (pe baza informațiilor model definite de HG 45/2014).
8.2.1. În ce cazuri vă puteți exercita garanţia contra viciilor?: În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate revendica o cerere de garanţia contra viciilor împotriva Furnizorului de servicii în conformitate cu regulile Codului civil.
8.2.2 Utilizatorul poate, la alegerea sa, să facă următoarele solicitari de garanție contra viciilor: să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea solicitari alese de către Utilizator este imposibil de îndeplinit sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru companie față de îndeplinirea unei alte cereri. În cazul în care reparația sau înlocuirea nu a fost sau nu a putut fi solicitată, acesta poate solicita o reducere proporțională a prețului sau, în ultimă instanță, se poate retrage din contract. Consumatorul își poate transforma dreptul de garanție selectat într-o solicitare diferită de garanție, dar costul modificării va fi suportat de către Utilizator, cu excepția cazului în care modificarea a fost justificată sau angajamentul a dat un motiv pentru aceasta.
8.2.3. Utilizatorul trebuie să notifice defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că clienții consumatori nu pot pretinde nicio daune dincolo de perioada de prescripție de doi ani de la data executării contractului.
8.2.4. Utilizatorul Consumator poate exercita o solicitare de garanţie contra viciilor împotriva Furnizorului de servicii.
8.2.5. În termen de un an de la data executării, nu există alte condiții pentru garanţia contra viciilor, altele decât sesizarea defectului, în cazul în care Utilizatorul face dovada că produsul sau serviciul a fost furnizat de către compania care operează magazinul online. Cu toate acestea, după un an de la data executării, Utilizatorul va fi obligat să dovedească că defectul descoperit de Utilizator exista deja la momentul executării.
8.3. Informații despre garanția produselor pentru clienții noștri care sunt consumatori (pe baza informațiilor model definite în Regulamentul Guvernului 45/2014)
8.3.1. În cazul unui defect al unui articol mobil (produs), Utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite fie un drept de garanție, fie o garanție a produsului.
8.3.2. Conform garanției produsului, Utilizatorul are dreptul de a solicita repararea sau (dacă repararea este imposibilă:) înlocuirea produsului.
8.3.3. Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.
8.3.4. Utilizatorul are la dispoziție doi ani de la data la care produsul este introdus pe piață de către producător pentru a face o solicitare de garanție a produsului. După acest termen, dreptul de solicitare se pierde.
8.3.5. Utilizatorul poate face o solicitare de garanție numai împotriva producătorului sau furnizorului de servicii al articolului mobil. În cazul unei solicitari de garanție a produsului, Utilizatorul Consumator trebuie să dovedească că produsul este defect.
8.3.6. Producătorul (furnizorul de servicii) este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că produsul nu a fost fabricat sau introdus pe piață în cursul activității sale comerciale sau că defectul nu a fost detectabil conform stării științifice și tehnologice la momentul introducerii produsului pe piață sau că defectul produsului rezultă din aplicarea unei prevederi legale sau de reglementare. Producătorul (furnizorul de servicii) trebuie să dovedească un singur motiv pentru scutire.
8.3.7. Utilizatorul nu poate solicita drepturile de garanție, cât și garanția a produsului pentru același defect în același timp. Cu toate acestea, în cazul unei cereri de garanție a produsului reușite, producătorul poate fi tras la răspundere pentru produsul de înlocuire sau piesa reparată.
8.4. Garanție: asigurăm diferite garanții pentru produsele noastre oferite pe site-ul nostru, în consecință perioada de garanție pentru produsele din magazinul online variază de la 12 până la 84 de luni, în funcție de faptul că clientul este consumator și în funcție de condițiile definite de producător. Oferim întotdeauna garanția obligatorie (statută) consumatorilor în conformitate cu obligațiile noastre legale aplicabile în Ungaria, așa cum este stabilit în documentația de garanție și așa cum este descris mai jos (indiferent dacă se acordă sau nu garanția producătorului). Oferim clienților noștri non-consumatori o garanție de un an conform Codului civil, în plus, aceștia pot achiziționa un serviciu suplimentar de asistență de un an, așa cum este descris în Termenii și condițiile serviciilor și mai jos (în secțiunea 13.3.) (cu toate acestea, nu oferim garanție obligatorie pentru clienții noștri non-consumatori).
9. GARANȚIA PENTRU CLIENȚII NOȘTRI CARE SUNT CONSUMATORI
Regulile privind garanțiile obligatorii sunt prezentate mai jos, pe baza informațiilor model definite de lege. Oferim o garanție obligatorie doar clienților noștri care sunt consumatori.
9.1. În cazul execuției defectuoase, Furnizorul de Servicii este obligat să acorde garanție obligatorie în cazul în care utilizatorul este consumator, pe baza HG 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de folosință îndelungată.
9.2. Drepturile consumatorilor și limitele de timp conform garanției obligatorii
9.2.1. Pentru contractele cu consumatorii încheiate începând cu 01 ianuarie 2021, perioada de garanție obligatorie este de un an pentru produsele cu un preț de vânzare de 25 EUR sau mai mult, dar care nu depășesc 250 EUR, de doi ani pentru produsele cu un preț de vânzare mai mare de 250 EUR, dar care nu depășesc 625 EUR. și trei ani pentru bunurile cu un preț de vânzare care depășește 625 EUR. Perioada de garanție obligatorie începe de la data livrării bunurilor de consum către consumator sau, în cazul în care instalarea este efectuată de Furnizorul de servicii sau de agentul acestuia, de la data de instalare, dar dacă instalarea produsului are loc mai târziu de șase luni de la livrare, perioada începe de la data livrării.
9.2.2. Pe baza solicitari de garanție obligatorie, consumatorul poate alege să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care revendicarea aleasă este imposibil de îndeplinit sau îndeplinirea acesteia ar duce la costuri suplimentare disproporționate pentru debitor față de îndeplinirea unei alte cereri, luând în considerare valoarea serviciului în starea inițială, gravitatea încălcării contractului și prejudiciul adus intereselor consumatorului, cauzat de îndeplinirea solicitari; sau consumatorul poate cere o reducere proporțională a prețului sau se poate retrage din contract dacă persoana responsabilă nu s-a angajat să repare sau să înlocuiască bunurile, nu își poate îndeplini obligația în termen de 15 zile, dacă este posibil, sau dacă consumatorul și-a pierdut interesul pentru repararea sau înlocuirea.
9.2.3 Nicio retragere nu poate fi exercitată din cauza unui defect nesemnificativ.
9.2.4. Reparația sau înlocuirea trebuie efectuată într-o perioadă rezonabilă de timp, ținând cont de caracteristicile bunurilor și de scopul propus al acestora și fără a aduce atingere intereselor consumatorului, iar Furnizorul de servicii se va strădui să realizeze reparația sau înlocuirea în termen de maximum 15 zile, sau, dacă reparația sau înlocuirea durează mai mult de 15 zile, va informa consumatorul cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii. În timpul reparației, numai o piesă (componentă) nou produsă poate fi instalată în produs.
9.3. Perioada de garanție obligatorie aplicabilă produsului este de un an (adică pentru produsele care fac obiectul unei garanții obligatorii achiziționate înainte de 7 mai 2024, cu un preț de vânzare de la 125 RON până la 1250 RON, apoi pentru produsele achiziționate din 8 mai 2024, cu un preț de vânzare de la 125 ron până la 3125 RON, perioada de garanție obligatorie de 2 ani pentru produsele cu un preț de vânzare de până la 3125 RON și 3 ani pentru produsele mai scumpe de 3125 RON). Cu toate acestea, în cazul în care produsul este reparat, perioada de garanție se prelungește de la data livrării pentru reparație cu timpul în care consumatorul nu a putut folosi produsul așa cum a fost prevăzut din cauza defectului.
9.4. Dacă, în momentul reparării echipamentului pentru prima dată, Furnizorul de servicii stabilește că acesta nu poate fi reparat, Furnizorul de servicii, cu excepția cazului în care consumatorul a prevăzut altfel, înlocuiește echipamentul în termen de opt zile sau, dacă înlocuirea nu este posibilă, rambursează consumatorului prețul de achiziție al echipamentului, așa cum este indicat pe chitanța de plată a prețului produsului prezentat de consumator. Dacă, din motive aflate în controlul Furnizorului și pentru care acesta nu este responsabil, reparația nu are loc în termen de treizeci de zile de la data solicitării reparației și consumatorul nu prevede altfel, Furnizorul de Servicii va asigura înlocuirea echipament în termen de opt zile (și acest lucru va fi documentat de către părți) sau, în cazul în care înlocuirea nu este posibilă, consumatorul va avea dreptul la rambursarea prețului de achiziție indicat pe factură sau chitanță (tot în termen de opt zile).
9.5. Furnizorul de servicii poate oferi consumatorului utilizarea de echipamente de înlocuire pe durata reparației, sub rezerva acordului părților (de exemplu, dacă reparația urmează să fie efectuată la domiciliul consumatorului, dar consumatorul este plecat pentru o perioadă mai lungă planificată, sau pe durata achiziționării piesei de schimb necesare pentru reparație și efectuarea reparației etc.). In cazul in care reparatia nu poate fi efectuata la fata locului, vom aranja transportul la si de la locul de utilizare si vom trimite un curier pentru echipament. Dacă acest lucru, din orice motiv, nu este realizabil, Furnizorul de servicii (după negocierea cu Clientul) acoperă costurile reparației efectuate la fața locului, angajează un partener de service desemnat. Dorim să atragem atenția Clientului, care este consumator, asupra faptului că acesta este obligat să coopereze cu noi în timpul lucrărilor de reparații, astfel încât în cazurile în care acesta nu ne permite să începem reparația (de exemplu, consumatorul nu se află acasă la ora convenită etc.), perioada de 30 de zile (avand consecințele legale menționate în clauza 9.4) pentru lucrările de reparație nu poate începe de la data notificării, din cauza întârzierii a consumatorului.
9.6. În cazul în care echipamentul se defectează din nou după ce a fost reparat de trei ori în perioada de garanție obligatorie și consumatorul nu solicită o reducere proporțională a prețului de achiziție și nu dorește ca produsul să fie reparat, echipamentul va fi înlocuit în termen de opt zile. In cazul in care inlocuirea nu este posibila, pretul de achizitie indicat pe chitanta sau dovada de plata prezentata de consumator va fi rambursat consumatorului in termen de 8 zile.
9.7. Furnizorul de servicii este eliberat de obligația sa obligatorie de garanție numai dacă poate dovedi că cauza defectului a apărut după executare (de exemplu, din cauza utilizării necorespunzătoare, a întreținerii necorespunzătoare). Consumatorul nu poate exercita în același timp atât garanţia contra viciilor, cât și garanție obligatorie pentru produs sau o solicitare de garanţie contra viciilor, cât și garanție obligatorie în același timp pentru același defect, dar consumatorul are drepturi pe baza garanției independent de drepturile descrise în capitolele despre garanţia contra viciilor.
9.8. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru daunele rezultate din amortizarea naturală dincolo de perioada de garanție.
9.9. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru nicio daune care rezultă din utilizarea defectuoasă sau neglijentă, manipularea, utilizarea necorespunzătoare sau neîntreținerea produselor după ce riscul de deteriorare a trecut.
9.10. In cazul în care consumatorul solicită înlocuirea în termen de trei zile lucrătoare de la data achiziției (instalării) din cauza unui defect al bunului de larg consum, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască bunul de larg consum, cu condiția ca defectul să împiedice utilizarea normală a bunului, și nu există motive pentru excluderea revendicării garanției (de exemplu, instalare necorespunzătoare, utilizare necorespunzătoare etc.).
10. INFORMAȚII CONSUMATORILOR PRIVIND GARANȚIA PRODUCĂTORULUI
10.1. În cazul în care producătorul unui produs oferă o garanție privind durabilitatea produsului în publicitatea sa sau în orice alte informații, consumatorul poate, pentru contractele încheiate de la 1 ianuarie 2022, să facă reclamații direct împotriva producătorului în temeiul prevederilor HG 373/2021. și poate - pe întreaga durată a garanției privind durabilitatea produsului- , să solicite direct producătorului repararea sau înlocuirea produsului în cazul unei performanțe defectuoase conform regulilor privind drepturile de garanție. În cazul în care există o garanție a producătorului, producătorul produsului trebuie să furnizeze consumatorului roman o declarație de garanție a producătorului în limba romană.
11. PROCEDURA ÎN CAZUL UNUI RECLAMAȚI DE GARANȚIE
11.1. Clientul (fiind fie Consumator, fie o afacere) va face dovada încheierii contractului (cu factură sau chitanță).
11.2. Costurile aferente îndeplinirii obligației de garanție vor fi suportate de către Furnizorul de servicii (Cod civil § 6:166). Produsele vândute clienților noștri care nu sunt consumatori sunt supuse unei garanții de conformitate de un an conform Codului civil. In cazul consumatorilor, perioada de garanție este de doi ani.
11.3. Furnizorul de servicii va ține o evidență a garanției sau garanţiei contra viciilor notificată de consumator, iar o copie va fi pusă la dispoziția consumatorului fără întârziere într-un mod verificabil. De asemenea, vom păstra înregistrări ale reclamațiilor din partea clienților noștri non-consumatori.
11.4. În cazul în care Furnizorul de servicii la momentul notificării nu poate comenta fezabilitatea revendicării de garanție a consumatorului sau a unei cereri de garanţie contra viciilor sau a unei cereri de garanție obligatorie, atunci va notifica consumatorului poziția sa în termen de cinci zile lucrătoare în mod verificabil, prezentând motivele respingerii solicitari consumatorului și furnizarea de informații cu privire la posibilitatea de a apela la organul de reconciliere.
11.5. Furnizorul va păstra evidența timp de trei ani de la data înregistrării acesteia și o va prezenta la solicitarea autorității de supraveghere dacă clientul este consumator.
11.6. Furnizorul trebuie să depună eforturi pentru a prezenta reparația sau înlocuirea în termen de maximum cincisprezece zile dacă clientul este consumator.
11.7. După cum este descris în detaliu mai sus, o cerere de garanție poate fi stabilită numai în cazul unei execuții defectuoase, astfel încât utilizarea necorespunzătoare sau eșecul întreținerii poate exclude răspunderea Furnizorului de servicii în acest sens (față de clienții care sunt consumatori și pentru cei care nu sunt la fel).
12. CAZURI DE EXCLUDERE A RĂSPUNDERII PENTRU GARANȚIE ȘI RECLAMAȚII DE GARANȚIE CONTRA VICIILOR PENTRU TOȚI CLIENȚII
12.1. Solicitari de garanție sau garanţie contra viciilor pot fi stabilite numai de către cumpărătorul produsului în legătură cu repararea defectelor sau a defecțiunilor apărute în timpul utilizării normale. Nu vom fi răspunzători dacă cauza defecțiunii s-a datorat utilizării necorespunzătoare (de exemplu, utilizarea industrială a aparatelor destinate uzului casnic) sau din cauza utilizării în combinație cu alte produse, dacă o astfel de combinație a produselor a cauzat orice daune, sau dacă cauza defecțiunii a fost defectarea rețelei de utilități publice. De asemenea, nu vom fi răspunzători dacă prejudiciul este cauzat de accident sau utilizare greșită (orice combinație a acestora), daune, supratensiuni electrice sau forță majoră (inclusiv fulgere sau alte condiții meteorologice). Dacă cauza defectului se datorează întreținerii sau modificărilor incorecte sau necorespunzătoare fără permisiunea Furnizorului de servicii, aceasta poate exclude și răspunderea noastră pentru orice garanție. De asemenea, ne excludem răspunderea pentru defectele cauzate de uzură (cum ar fi becuri, întrerupătoare, garnituri, angrenaje, plăcuțe de încălzire și alte piese de uzură) care apar în timpul utilizării normale și pentru defecte rezultate din reparații neautorizate.
13. TERMENI ȘI CONDIȚII DE REPARARE/ÎNTREȚINERE PENTRU CLIENȚII NOȘTRI NECONSUMATORI
13.1. Dacă Clientul depune o reclamație privind calitatea în perioada de garanție de un an aplicabilă echipamentului conform Codului civil, atunci când cauza defectului a apărut în condiții normale de utilizare (adică, punctul de vedere al Clientului este că defectul a provenit la fabricație), atunci, cu excepția cazului în care este altfel convenit de către părți, părțile vor proceda după cum urmează:
Clientul contactează Serviciul Clienți al Furnizorului de servicii în scris.
Furnizorul de servicii colectează și transportă echipamentul la Centrul său de service pe propria cheltuială.
Furnizorul de servicii execută reparația și transportă echipamentul reparat către Client.
În cazul în care o inspecție efectuată de un specialist al Furnizorului de servicii stabilește că defecțiunea/defectul de fabricație reclamat nu apare, prin urmare revendicarea Clientului nu a fost valabilă, Clientul este obligat să acopere costurile de transport (150% din transportul standard [https://gammo.ro/informatii-clienti/costuri-de-livrare] cost care acoperă ambele direcții) plus costurile forței de muncă ale inspecției (40 EUR + TVA).
13.2. Nu se aplică
13.3. Pentru al doilea an de la achiziție, asigurăm așa-numitul Service Plus de un an, care poate fi cumpărat. În acest caz, pe o perioadă de un an de la sfârșitul primului an de la achiziție (adică pentru al doilea an) Furnizorul de Servicii acordă implementarea acelorași condiții în cazul unei defecțiuni apărute în timpul utilizării normale, la prezentarea documentației Termenii Serviciului. atașat produsului (care trebuie păstrat de către Client). Taxa pentru acest serviciu de asistență Plus de un an este de 5% din prețul de achiziție al echipamentului, cu excepția cazului în care părțile convin altfel (sau suma indicată pe site-ul web pentru produsul dat).
13.4. Distribuitorul va repara, de asemenea, defecțiunile apărute la mai mult de un an de la cumpărare și defecțiunile cauzate de manipularea necorespunzătoare, dar pe durata de viață estimată a echipamentului. Cumpărătorul va notifica aceste reclamații în scris, nu doar prin telefon. În astfel de cazuri, Clientul va suporta și costurile de reparație și livrare, precum și prețul pieselor de schimb care variază în mod evident, dar Distribuitorul este obligat să negocieze în avans toate costurile cu Clientul.
13.5. Nu se aplică
13.6. Când raportăm o defecțiune în termen de un an, solicităm Clienților noștri să prezinte factura emisă de Furnizorul de servicii și primită împreună cu echipamentul în momentul achiziției.
14. DISPOZIȚII DIVERSE
14.1. Furnizorul de servicii poate folosi un colaborator pentru a-și îndeplini obligațiile. Furnizorul de servicii va fi responsabil pentru orice conduită ilegală a unei astfel de entități, ca și cum Furnizorul de servicii ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.
14.2. Dacă orice parte a acestor Termeni și Condiții devine invalidă sau inaplicabilă, valabilitatea și caracterul executoriu al părților rămase nu vor fi afectate.
14.3. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită un drept conform TCG, neexercitarea acelui drept nu va fi considerată o renunțare la acel drept. Nicio renunțare la orice drept nu va fi valabilă decât dacă este specificat în mod expres în scris. Nerespectarea de către Furnizorul de servicii de a insista asupra respectării stricte a unui termen sau condiție din TCG într-o ocazie nu va constitui o renunțare la dreptul de a insista asupra respectării stricte a termenului sau condiției respective în viitor.
14.4. Furnizorul de servicii și Utilizatorul vor încerca să își rezolve litigiile pe cale amiabilă.
15. PROCEDURA DE TRATARE A PLANGERILOR
15.1. Magazinul nostru își propune să onoreze toate comenzile cu calitatea potrivită și spre satisfacția deplină a clientului. În cazul în care Utilizatorul are plângeri cu privire la contract sau legate de executarea acestuia, acesta își poate comunica reclamația prin telefon, e-mail sau printr-o scrisoare.
15.2. Furnizorul de servicii va investiga imediat plângerea orală și o va remedia dacă este necesar. În cazul în care clientul nu este de acord cu tratarea reclamației sau dacă nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, Furnizorul de servicii va înregistra imediat reclamația și poziția sa față de reclamație și va furniza clientului o copie a înregistrări.
15.3. Furnizorul de servicii va răspunde la reclamația scrisă în scris în termen de 30 de zile. Se vor prezenta și motivele respingerii plângerii. Furnizorul de servicii va păstra o evidență a plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și, dacă reclamația este de la un client care este consumator, o va prezenta autorităților de supraveghere la cererea acestora.
15.4. În cazul unei plângeri privind calitatea și alte reclamații ale consumatorilor, vom păstra o evidență a reclamației în conformitate cu obligațiile noastre legale.
15.5. Îi informăm pe clienții noștri consumatori că, în cazul în care reclamația lor este respinsă, aceștia își pot depune plângerea la o autoritate publică, un organ de reconciliere sau o instanță, după cum urmează.
15.6. Consumatorul poate depune o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor. Autoritatea generală pentru protecția consumatorilor este oficiul guvernamental județean, iar în capitală oficiul guvernamental din Budapesta Capitală District V. Datele de contact ale autorităților pot fi găsite aici: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek Vă rugăm să rețineți că începând cu 27 decembrie 2022, autoritatea pentru protecția consumatorilor va iniția acțiuni numai dacă consumatorul a încercat în primul rând să soluționeze litigiul direct cu afacerea în cauză.
15.7. În cazul unei reclamații, Consumatorul, după ce a încercat să soluționeze reclamația la Furnizorul de servicii, are posibilitatea de a se adresa organului de conciliere de la locul său de reședință sau al sediului social al Furnizorului de servicii, datele de contact sunt prezentate în anexa 1.
15.8. Organul de conciliere este responsabil pentru soluționarea litigiilor de consum în afara instanței. Sarcina organului de conciliere este să încerce să ajungă la un acord între părți pentru soluționarea litigiului de consum și, în cazul în care acesta nu reușește, să se pronunțe asupra cazului pentru a se asigura că drepturile consumatorilor sunt respectate într-un mod simplu, rapid, eficient. La cererea consumatorului sau a Furnizorului, organul de conciliere va consilia consumatorul cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.
15.9. Furnizorul de servicii va participa la procedura inițiată de organul de conciliere, dar nu a făcut o declarație generală de depunere. Furnizorul de servicii are obligația de a coopera în procedura de conciliere, inclusiv obligația de a transmite răspunsul său organului de conciliere și de a asigura participarea unei persoane autorizate să negocieze o înțelegere la ședință. În cazul în care sediul social sau sediul activității nu este înregistrat în județul camerei de conciliere care funcționează organul de conciliere competent teritorial, obligația de cooperare a afacerii include oferirea posibilității unei soluții scrise în conformitate cu solicitarea consumatorului.
15.10. În cazul litigiilor transfrontaliere ale consumatorilor legate de vânzări online sau contracte de servicii online, organul de conciliere de pe lângă Camera de Comerț și Industrie din Budapesta este competent să gestioneze procedura.
15.11. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor a UE în cazul unei plângeri. Utilizarea platformei necesită o înregistrare simplă în sistemul Comisiei Europene făcând clic aici. Odată conectat, consumatorul poate depune o reclamație prin intermediul site-ului online: http://ec.europa.eu/odr
15.12. În cazul în care consumatorul nu se adresează unui organ de conciliere sau dacă procedura nu a avut succes, consumatorul are dreptul de a se adresa instanței pentru soluționarea litigiului. Acțiunea trebuie introdusă printr-o declarație de cerere care să cuprindă următoarele informații:
- instanța sesizată, numele, domiciliul și statutul părților și ale reprezentanților acestora, dreptul ce se urmărește a fi executat, faptele pe care se întemeiază și probele care îl susțin, detaliile din care poate fi competența instanței stabilite și o cerere de pronunțare a instanței de judecată. Cererea trebuie să fie însoțită de documentul sau de o copie a documentului al cărui conținut se bazează în sprijinul cererii.
16. DREPTURI DE AUTOR
16.1. Întrucât site-ul www.gammo.ro este o lucrare cu drepturi de autor, este interzisă descărcarea (reproducția), retransmiterea către public, utilizarea în alt mod, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului site-ului www.gammo.ro sau a oricărui parte a acestuia fără acordul scris al Furnizorului de servicii.
16.2. Chiar și cu acordul scris, orice material de pe site-ul www.gammo.ro și baza de date a acestuia poate fi reprodus numai prin link-ul către acel site.
16.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, a numelor sale de domenii, a numelor de domenii secundare formate cu acestea și a spațiului său de publicitate pe Internet. Numele GAMMO este protejat de drepturi de autor și poate fi utilizat numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii, cu excepția referinței.
16.4. Este interzisă adaptarea sau ingineria inversă a conținutului site-ului web www.gammo.ro sau a oricărei părți a acestuia; pentru a crea ID-uri de utilizator și parole în orice manieră; pentru a utiliza orice aplicație care ar putea modifica sau indexa site-ul web www.gammo.ro sau orice parte a acestuia.
16.5. Utilizatorul recunoaște că Furnizorul de servicii va avea dreptul la o penalizare în cazul utilizării neautorizate. Valoarea penalității este de 225 EUR brut pe imagine și 50 EUR brut pe cuvânt. Utilizatorul recunoaște că această penalizare nu este excesivă și navighează pe Site având în vedere acest lucru. În cazul încălcării drepturilor de autor, Furnizorul de servicii va solicita un certificat notarial de fapt, a cărui sumă va fi percepută și de Utilizatorul care încalcă drepturile.
17. PROTECȚIA DATELOR
17.1. Politica de confidențialitate a acestui site web este disponibilă la: https://gammo.ro/informatii-clienti/declaratie-de-confidentialitate
Budapesta, 8 Mai 2024